понеделник, 21 май 2012 г.

Предизвикателство на Дани

Здравейте момичета, 


След призива на Melani да подкрепим Дани в нейното първо предизвикателство се включвам и аз.И как не! Виждали ли сте повече красота събрана на едно някъде другаде, освен на абитуриентските балове.Младост, феерия и много, много усмивки.
Ето я и моята  Кралица на бала.Тя е блондинка, обича розовото, разходките в парка и гледа смело напред.
Малко се поизмъчих докато я "облека", но......си заслужаваше.Роклята и направих от розов шифон, а деколтето и е от перли.Наложи се предварително да "колосам" шифона с Ц-200, за да не се нищи.Не съм много добра в рисуването, пък и личицето направих толкова малко, че не посмях да нарисувам очи и уста.След 2-3 часа рисуване, рязане и лепене моята  Кралица е готова да направи първата крачка към предизвикателството наречено живот.
От сърце желая на всички момичета и момчета, които този месец празнуват своят най-чакан празник късмет, упоритост, с която да преследват мечтите си  и много любов!!!







P.S. Искам да допълня, че не съм използвала печат, момичето нарисувах на ръка, така че бъдете снизходителни моля, защото както казах-не съм добра в рисуването :))))))))))



6 коментара:

  1. Личи си че много труд си вложила в проекта. Много нежност лъха от картичката ти. А колкото до изпълнението - мога да кажа само "Браво!"
    Много добър дизайнер се оказа - харесвам роклята и въобще целия тоалет. Няма нужда да се извиняваш , защото си се справила чудесно! Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси,Дани!Приятно е да знам,че ти харесва."Браво" от майстор като теб значи много за мен, все пак правя картички едва от 4-5 месеца и още се уча.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря,радвам се,че ти харесва!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна рокля и картичка! Чак сега попадам на нея, но съм впечатлена. Личи си дизайнерският почерк :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ооооо, благодаря ти!Много си мила.

    ОтговорИзтриване